Geoblog.pl    harina    Podróże    Wyprawa do Meksyku    Dzień jak co dzień

Dzień jak co dzień

Meksyk
Meksyk, Acapulco

Po późnym śniadaniu, oczywiście zajęcia na basenie, gwiazda, wąż i wygłupy w naszym wykonaniu. Zostałam wytypowana do stworzenia drużyny do piłki ręcznej w wodzie. Ustawiono bramki, rozdzieliliśmy się na dwie drużyny i wybrali bramkarzy. Dorian udzielił instruktażu po hiszpańsku i zaczął się mecz. Nie wiedziałam, która moja bramka, kto ze mną gra, początkowo wszyscy byli podobni, potem już ich odróżniałam i pilnowałam swojej bramki. W ogóle to byłam w ataku, obronie i bramkarzem. Wbiłam parę goli, tancerka chciała wrzucić piłkę w naszą bramkę, więc ją połaskotałam pod pachami i opuściła piłkę. Wygraliśmy 5:3, a raz 3:2. Nazwali mnie nawet Champion. Po kolacji Show Internacional, wędrówki od baru do baru, krzyki przy meczach i dzikie tańce do północy. Tu nie ma ludzi, którzy by nie umieli tańczyć. Mają tak świetne wyczucie rytmu, że aż głowa boli, czy mały czy stary wywija jak szalony. Jest piątek więc zjechało się towarzystwo na weekend : Ekwador, Kolumbia, Argentyna, Kanada, USA, Honduras, Europy brak.

Michał Wrocław - 2010-08-15 13:38
Ma pani może coś o Brazylii
Chętnie czekam

harina - 2010-08-15 22:06
Chyba w listopadzie wybiorę się do Brazylii. Mam zamiar odwiedzić Rio de Janeiro, Wodospady Iguacu ( byłam już przy pobycie w Argentynie ), Salvador, Sao Paulo, Curytyba, Parati, być może Manaus ( chociaż bliżej jest z Wenezueli ). Jakie wiadomości pana interesują ? Serdecznie pozdrawiam

Michał Wrocław - 2010-08-15 22:23
Interesują mnie : Brasília, Congonhas, Diamantina (miasto), Fernando de Noronha, Olinda, Ouro Preto,Salvador, São Luís , São Miguel das Missões.
Wiadomości o teraźniejszym czasie w tych miejscach!!!
Czekam na odpowiedź

harina - 2010-08-22 12:15
Przepiekna trasa,przy objezdzie wezme ja pod uwage(chyba jednak luty)na blogu sa wpisy z tych rejonow,jeszcze ich nie czytalam.Jak znajde cos ciekawego napewno napisze.Pozdrowienia

Michał Wrocław - 2010-08-22 21:25
Dziękuje docieniam pani starania, pierwszy raz widzę takiego miłego blogowicza. Będę głosował na panią choćby 1000 razy ale pani wygra to !!!!

harina - 2010-08-25 17:22
To opisywanie to jest przypadek,potem to wytlumacze.Ciesze sie ,ze ktos przeczytal,moze cos sie przyda z tych opisow.Pozdrawiam

Michał Wrocław - 2010-08-25 20:44
Pani informacje są przydatne bardzo.